Pénzkeresés az Interneten

Mivel mindenhonnan az jön, hogy a neten lehet pénzt (is) keresni, így leirom ahogy megpróbáltam és mire jutottam.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Feedburner

Iratkozz fel a blogra emailben:

Delivered by FeedBurner

Feketelista

2007.10.03. 01:57 | attaboy | Szólj hozzá!

Címkék: feketelista

Rég nem írtam, de újra itt vagyok, következzen a feketelista, hiszen már hónapok rendelkezésre álltak a fizetésre, ha valamelyik fizet, akkor kihúzom, a szám mellette az, hogy mennyivel tartoznak:

  1. Bux.to, 1x <-- fizetett végül vagy 4 hónap után
  2. Prosperousboom, 1x
  3. Crash Cash, 4x!!!
  4. Inspiremarrow, 1x

Valószínűleg a Bux.to-n elég sokan felkapják majd a fejüket (vagy a vizet), de érdekes üzletpolitikát folytatnak, hiszen hirdetik, hogy mennyit fizettek ki, ráadásul még adnak is a kattintás után pénzt. De nekem, nem bírnak kifizetni 11 dollárt, közben pedig másoknak 100 dollárokat fizetnek.

A másik amiért a Bux.to felkerült az, hogy fizetős linkben gyalázza Adbuxot, mindenki látta a linket aki mostanában kattintgatott, az állt benne, hogy Adbux scam, és nem fizetnek. Ez szerintem lejáratás, bár Adbuxba későn szálltam be és nem értem el még a kifizetéshez kellő pénzt, részben mert nem is kattintottam, de pont Bux.to gyalázkodik, mikor ők sem fizetnek? Ha fizetnek ígérem visszavonom ezen kijelentéseimet.

A bejegyzés trackback címe:

https://penzkereses.blog.hu/api/trackback/id/tr5184249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása