Pénzkeresés az Interneten

Mivel mindenhonnan az jön, hogy a neten lehet pénzt (is) keresni, így leirom ahogy megpróbáltam és mire jutottam.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Feedburner

Iratkozz fel a blogra emailben:

Delivered by FeedBurner

Zsírosodik a ClixSense

2007.06.14. 18:19 | attaboy | Szólj hozzá!

Címkék: weboldal pénzkeresés pénz kattintás adbux böngészés clixsense

Nemrég azt írtam, hogy ClixSensen, nem mondanám, hogy túlontúl sok és pénzes reklám lenne de most meg kell változtassam amit leírtam, ma például fél dollárnál többet kattintottam össze eddig. Mert volt egy 0,1 dolláros kattintás, aztán a többi klikk is jobban fizetett mint egy átlagos napon. Hajrá ClixSense!

A bejegyzés trackback címe:

https://penzkereses.blog.hu/api/trackback/id/tr8998746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása