Pénzkeresés az Interneten

Mivel mindenhonnan az jön, hogy a neten lehet pénzt (is) keresni, így leirom ahogy megpróbáltam és mire jutottam.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Feedburner

Iratkozz fel a blogra emailben:

Delivered by FeedBurner

Bux.to fizetett

2007.12.01. 17:10 | attaboy | Szólj hozzá!

Címkék: buxto bux.to

Szeretek tévedni, mert ha tévedek akkor az azt jelenti, hogy fizettek a siteok, úgyhogy most bevallom becsületesen tévedtem buxtoval kapcsolatban. Mert fizetett, igaz, hogy augusztusban nyomtam rá utoljára a request payoutra, és azóta nem tudtak fizetni. Most megtörtént, több mint 3 hónap után. Ez is valami, szóval egyelőre még nem vagyok benne teljesen biztos, hogy legközelebb is fizetni fognak, de most fizettek, ez számit. Már megyek is ebayre és rendelek valami CD-t belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://penzkereses.blog.hu/api/trackback/id/tr16248973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása